torsdag 19. august 2010

Tengo dos hermanos!


Te ære for Pernille og bru-gjengen! <3


Synne kose me en Iguan

Hola mis Amigos!
Javel, nu va det bloggetid ijen. He inntatt min faste plass i hengekøyå og chille itte nok en suksessfull dag her i Ecuiss! Endel he sjedd si sist, så eg får vell ta en briefing.
Primera: Øveskrift-forklaring-for-nordmenn. Tengo dos hermanos = jeg har to brødre. (det e sant.) Jaffal. Dette e min favorittsetning på spansk. Ca adle samtala eg he på spansk så klare eg å fletta inn denne. Kan ver det he noge me at det va den einaste setningen eg konne sei når eg kom her. Den he jaffal blitt en hit her nere. Dos hermanos ftw! (MOR: ftw betyr for the win som betyr e best)

Denne vegå he liksom våre ei slags introvega. Irene som e voluntøransvarlig he stått te vår dispensasjon heila vegå. Hu he tatt oss me på masse forsjelligt. Me he fått omvisning i sentrum, vert me ud i sonane der misjonsalliansen jobbe, vert på kontore te misjonsalliansen, tanna, åde, vert på middagsbesøg, klappt iguana og skilpadde osv. Det e masse inntrykk å få! Me he våre på store vestlige/amerikanske kjøbesenter me vanlige butikka og helste stive prisa, kor me ikkje tenke øve at me e i Ecuador meste. Men me he og våre i di fattige strøgå, der huså e lagt av bambus og ligge tett-i-tett så langt aua kan sjå, og det e normalt at folk leve for onna 1 USD om dagen. Kontrastane e store, det får me erfara bare her så me bur på Casa Allianza. Me he to innganga, en i kver enne. Den eine går ud i middelklassestrøge, der ting e fint og trygt, den andre går ud i det fattiga strøge der ting e fattigsligt. Så frå tagterrasen vår he me udsigt øve begge dele. Ganske så spesielt.

Me he fått sitt og hørt endel av misjonsalliansen sitt arbei her nere. Det e kje småtteri! Di he våre me å byggd mange skula, foballbana og kjørkesamfunn. Arbeie di jær e verkele inspirerane, og det e jilt å sjå at det nytte! Fleire av skulane greie seg nå heilt sjøl og folk får det bere og bere. Me fekk og besøga Centro Creer, et senter/skule for onga me fysiske og psykiske utviklingshemninga. Onga som før blei stua vekk og gjømt, får nå kåma på skulen å læra seg å leva. Ud ifrå ke nivå di e på lære di forsjellige ting. Altifrå rekning te sying og madlaging. Lærarane her står det respekt av ass! Og ongane her og øvealt e heilt fantastisk herlige! Jore inntrykk når ei lidå jenta me downs syndrome kom springane bårt å klemmde seg fast rondt beina mine. Eg e allereie fortapt i dette landet og dette folket!
Når det kjeme te ke eg ska jobba me, så e det ennå litt uvisst. Enten bler det så engelsklærar på en av skulane elle på centro creer. Eg he lust te begge dele, så me får sjå.

Synne, Even og Elisabeth

Udsendingane (misjonærane) e forressen fantastiske! Me he blitt så godt tatt imod! He våre heima sjå to av familiane på middag og såde barnavakt for nogen av kidså. Adle e snille og greie og meget hjelpsomme. Alle faktora peige liksom på at dette kun bler bra! Såklart kjeme eg te å møda på udfordringå, men me desse goe folkå rondt meg, og retta innstillingå, e eg sikkar på å bare kåma styrka udifrå alt!

Heimakos sjå familen Aandstad

Når det kjeme te spansken, så ja, haha, eg e lost. No comprende. Men gu eg lære stadigt. He ei lidå blokk så eg allti he me meg å skrive ner ord og uttrykk eg ska læra meg. Så kver kveld e det pogging. Mitt vokabular bler stadig større. Eg kan faktisk sei marr en "tengo dos hermanos" nå. Å det kan eg liga. Me hadde spansktest her en dag, og det jekk jo så det måtte gå. Eg fatta jo helste ikkje ke spørsmålå va engång. Så eg bjunne på Basico. Men hey, en plass må en jo starta!

Me pynta romme te Even me plakater, dikt og koselige ord som varm velkomst!

Ellers så he søstrene frå Askøy kåme tebage idag. Kosli(østlandsk uttale). Nå mangle me bare den mystiske Maria så e me fulltallige. Idag he me faktisk presentert oss PÅ SPANSK for di så jobbe på kontoret te misjonsalliansen. Jett en gong ke eg sa då? Yeah, "tengo dos hermanos", baby! :D

Åsså ja, me tanna så sjukt igår. Soooweeet! Og ja, eg he fått skille. Og ja, brunare ska eg bli. Moahaha. Me va forressen på konsert i gårkvell. Det va jilt. Kvartett frå Chile og kor frå universitete her i byen. Akapellasang, og di va flinke! Kjente eg savna sufh og treklang et lide øyeblikk, men, kan vell kje akkuratt klaga!


Barnapass e gøy! eg e en flink hest!


og ja, di he morsomme skilt i dette landet.

1 kommentar:

  1. Så bra du koser deg Trine!!Eg misunner deg. Så forresten et bilde av dere fra konserten. Så bra, bra! Kos deg videre!

    SvarSlett