torsdag 12. august 2010

TOMORROW BABY!

Imårå reise eg. Då e det for real. Eg glede meg som en gal. Men idag når eg kjørte rondt og sko jær di siste innkjøbå og litt sånn, så kom darr faktisk litt tåre. Eg kjeme te å savna folk ass! Men eg kjeme te å ha det så bra at det går godt! Og takk gud for skype! Dåkk he fått fåkk det adle i hob? Eg vil ha webcam-date me dåkk! Åsså håbe eg at adle mann skrive brev elle mail elle tar kontakt på facebook. Eg vil veda at dåkk e i live og koss det går! Eg tippe internetten e litt så som så der neri, men eg kjeme te å ha tilgang av og te jaffal, så det nytte! :D

Nogen så he noge tips te ke eg MÅ pakka? Eg e egentle færige nå tru eg. Må bare hiva det oppi kofferten. Å eg låve dåkk. Eg he meste kje pakkt nogenting. Eg fatte kje at eg ikkje trenge marr enn det der. Menmen. Så bler det plass te å shoppa marr! haha.

Eg e jaffal beinklar. Har du lust å kåma å je meg en på-gjensyn-klem så e eg heima og dørå åben heile dagen. Rock on peeps! :D

1 kommentar: